Bevestigingsmail

Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, controleer dan je map met ongewenste e-mail. Mocht de e-mail hier ook niet in zitten, dan kan het zijn dat jouw provider onze mail ziet als spam en deze helemaal blokkeert. Als je betaling is voltooid kun je ervan uitgaan dat wij de bestelling binnen hebben en wij de bestelling z.s.m. gaan verzenden. Je kunt ook in je account kijken of de status van de bestelling op “in behandeling” staat. Is dit het geval dan hebben wij de bestelling binnen en zullen deze z.s.m. verwerken. Als de bestelling op “afgerond” staat dan hebben wij deze al verwerkt en of verzonden.

Zie verzending voor de tijden waarop wij orders verwerken en versturen. 

Verzending

Tijdens het afrekenen kun je kiezen voor pakket of pakjegemak. Het keuzeveld voor pakket of pakjegemak komt tevoorschijn nadat je een postcode hebt ingevuld.

Geef altijd een bestaand adres op, wij zijn niet verantwoordelijk bij het niet aankomen van een pakket indien je een niet bestaand adres opgeeft. Het adres van een postNL afhaallocatie opgeven zonder bestaand woon adres wordt ook niet geaccepteerd en het pakket zal daardoor 9 van de 10 keer retour komen.

Wanneer wij een pakket of pakjegemak weer retour krijgen omdat het niet is opgehaald of omdat het adres niet klopt dan gaan we het pakket na betaling van ( administratie en verzendkosten ) opnieuw verzenden. De kosten hiervoor zijn € 10,95 binnen Nederland en € 13,25 buiten Nederland. 

Let op! Als je wilt dat wij je bestelling als pakjegemak verzenden en je hebt geen afhaallocatie opgegeven in het keuzeveld dan wordt de bestelling verzonden naar het huisadres. Helaas kunnen wij na inleveringen van de bestelling bij PostNL het adres niet meer aanpassen. Wij zijn dan ook niet aansprakelijk voor een verkeerde levering als je dit tijdens het afrekenen niet goed aangeeft.

Track & Trace code

Je ontvangt bij verzending via pakket of pakjegemak eind van de middag of avond een track & trace code in je mailbox. Tevens is deze terug te vinden in je account op condoomsperpost.nl. Mocht je het track&trace nummer bekijken voordat de bestelling in het sorteer centrum is aangekomen dan lijkt het alsof het pakket naar het huisadres wordt verzonden. We raden dan ook aan om pas de ochtend na het ontvangen van de code deze online te checken.